expertise gaming site !
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

expertise gaming site !

Were a COD 1 Gaming clan. were based in The Netherlands. Feel free to join us if you think you have the skilss !
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
welcome to our new site please feel welcome and stay your visit if you have any questions pm us on xf or on Email. Greets Expertise Team.
if you wanna challenge us please contact us and we will get in contact ! Greetz X.Team !

 

 Avril Apply... :geek:

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
lovelybeing




Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 17-08-11

Avril Apply... :geek: Empty
BerichtOnderwerp: Avril Apply... :geek:   Avril Apply... :geek: I_icon_minitimewo aug 17, 2011 9:13 am

Uhhm... ik ben de (stief)zus van Crank ( Joey )... en speel ook wel is onder zijn naam, etc. :$.. dus vandaar dat ik maar een apply maak omdat het dan toch even duidelijk is enzoo haha (A)! we zullen wel ff zeggen wie speelt hihi...

Naam :: Wendy.
In-Game Naam :: AvrilLavigne
Leeftijd :: Ik ben ook 17, 3 maanden ouder ^_^!
Xfire :: LovelyBeing, Net als deze dus ... Embarassed
Vorige namen :: uhhm... Wendy.... en uhmmm....... Avril hihi
Vorige clans :: ntm, ntm2009, en een aantal onbekende clans.... ((A))
Hoeveel uur CoD gespeeld :: pfoeehhh...teveel :$
TS3/werkende mic :: Uhhm... kijk naar Crank zijn apply... we hebben een headset, maar ik speel eigenlijk veel beneden omdat ik niet zo goed tegen alleen zijn kan haha :$...
waarom wil je joinen :: Mijn broertje zit hier ook ('a), en dan kan ik ook gewoon spelen als hij er niet is bijv. enzooooo <3
Hoe actief ben je geef een cijfer (1-10):: Pfoeh... ik denk uhmm..... 8-9!!

Ik heb vicix en tweety al ontmoet! erg fijne mensen om mee te spreken en spelen hihi!

Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Martjuh
Admin



Aantal berichten : 19
Punten : 44
Registratiedatum : 09-07-11

Avril Apply... :geek: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avril Apply... :geek:   Avril Apply... :geek: I_icon_minitimewo aug 17, 2011 9:25 am

Hee wendy. Leuk dat je een trial wil doen bij ons. We zoeken vooral gezellige mensen en zijn niet al te serieuze clan. Toch gaan we wel altijd voor de winst. Ik hoop dat je het gezellig zult hebben hier. Je bent aardig actief, dat is fijn om te horen. Hopelijk spreken we je binnenkort op teamspeak. Als je het ip niet hebt moet je me maar toevoegen op xf: hckzor1
Ook de vraag of jullie (jij en crank) een apply willen doen op de community op xfire.

Grtz

Martjuh
Terug naar boven Ga naar beneden
viciix




Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 15-08-11

Avril Apply... :geek: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avril Apply... :geek:   Avril Apply... :geek: I_icon_minitimewo aug 17, 2011 10:07 am

jah helemaal met martjuh eens. welkom !
Terug naar boven Ga naar beneden
Sh00Tz
Admin
Sh00Tz


Aantal berichten : 40
Punten : 60
Registratiedatum : 09-07-11

Avril Apply... :geek: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avril Apply... :geek:   Avril Apply... :geek: I_icon_minitimema aug 22, 2011 9:53 am

Welkom !
Greetz co ldr
Sh00Tz !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://expertisegaming.umbb.net
Gesponsorde inhoud





Avril Apply... :geek: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avril Apply... :geek:   Avril Apply... :geek: I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Avril Apply... :geek:
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dynamite's apply[DENIED]
» Apply Struik [TRAIL]
» Apply Addidas [DENIED]
» Tweetys apply[MEMBER]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
expertise gaming site ! :: General :: Recruitment-
Ga naar: