expertise gaming site !
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

expertise gaming site !

Were a COD 1 Gaming clan. were based in The Netherlands. Feel free to join us if you think you have the skilss !
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
welcome to our new site please feel welcome and stay your visit if you have any questions pm us on xf or on Email. Greets Expertise Team.
if you wanna challenge us please contact us and we will get in contact ! Greetz X.Team !

 

 Crank Applying[TRAIL]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
ddsdd1




Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 15-08-11

Crank Applying[TRAIL] Empty
BerichtOnderwerp: Crank Applying[TRAIL]   Crank Applying[TRAIL] I_icon_minitimema aug 15, 2011 8:42 am

Naam :: Joey
In-Game Naam :: Crank, zal waarschijnlijk veranderen omdat dit mijn oude naam was.
Leeftijd :: 17
Xfire :: pureownxforce
Vorige namen :: Crank, pRzzz, Sazked,
Vorige clans :: h5, ntm, ntm2009, S&S, iSKY, paranoia.am ( ex clans die ook dood zijn, wissel niet snel )
Hoeveel uur CoD gespeeld :: hmmm... op deze xfire staat 600.... maar totaal rondom de 1000-1500 I guess
TS3/werkende mic :: Yesshh.... af en toe geen mic, maar dan speel ik beneden hehehe
waarom wil je joinen :: Omdat dit een betere clan is.... en niet een clan die mensen met skills benoemen tot 'hacker' en dergelijke.... In tegenstelling tot andere clans Crying or Very sad
Hoe actief ben je geef een cijfer (1-10):: ik denk 7-8.... kan verschillen ivm. werk

Ik hoor het graag!

Gr,

Joey Smit
Terug naar boven Ga naar beneden
viciix




Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 15-08-11

Crank Applying[TRAIL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crank Applying[TRAIL]   Crank Applying[TRAIL] I_icon_minitimema aug 15, 2011 8:51 am

Crank ( joey) kwam ik vandaag tegen in ESG server, ik vond hem zeer goed spelen, met score van 30-5 etc etc, hij zat zelf ook nog in ESG omdat hij tijdje gestopt was en geen idee had wat een goeie clan was. Dus ik vroeg of hij een apply wou maken bij ons:D. als het aan mij ligt krijgt hij gewoon een TRL.

Vicixx!
Terug naar boven Ga naar beneden
ddsdd1




Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 15-08-11

Crank Applying[TRAIL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crank Applying[TRAIL]   Crank Applying[TRAIL] I_icon_minitimedi aug 16, 2011 2:22 am

Gisteren een war gespeeld samen met vicixxx voor fun rond een uur of 10-11..
ging wel redelijk, beetje skills terug krijgen enzo! af en toe ineens 3v1 enzo, vraag vicixx hehe Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
viciix




Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 15-08-11

Crank Applying[TRAIL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crank Applying[TRAIL]   Crank Applying[TRAIL] I_icon_minitimewo aug 17, 2011 9:03 am

Ik heb met martjuh besloten om je een TRL te geven:) dus welkom in expertise.
Terug naar boven Ga naar beneden
lovelybeing




Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 17-08-11

Crank Applying[TRAIL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crank Applying[TRAIL]   Crank Applying[TRAIL] I_icon_minitimewo aug 17, 2011 9:14 am

Go Go... Je kan er wel in als je wilt hihi :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Crank Applying[TRAIL] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Crank Applying[TRAIL]   Crank Applying[TRAIL] I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Crank Applying[TRAIL]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» que$to's app [TRAIL]
» salvat1on :D [TRAIL]
» Rewind [TRAIL]
» # loesje ?! [TRAIL]
» Synda want to join [TRAIL]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
expertise gaming site ! :: General :: Recruitment-
Ga naar: